återstående

Med bara tre dagar kvar och en halv packad väska sitter jag nu här.
Längtan är lika stor som jag har resfeber.
Att jag, lilla Alexandra, ska klara mig själv från kastrup till Gatwick
och sen till southampton, det är lite overkligt faktiskt.
Men om exakt tre dagar sitter jag med min bästa vän, i england,
antingen sittandes ute på en pub eller hemma farmför tv:n och bara njuter av stunden?
Skit samma, jag kommer vara full av lycka!

Jag är nyss hemkommen ifrån söder.
Sa godnatt till simon tsm med lilla valpen!
Nu återstår bara väntan på tvätten som är i maskinen
och några texter i svenskan, får se om jag hinner och orkar med ledarskapen också.

Förresten, har jag berättat att Boyen är ohalt nu mera?
Nej tror jag missat det.
Han är min hjälp för tillfället. Och det gör ont i mitt hjärta att
på fredag om en vecka, så flytter vi från Ullis. Det är med sorg!!

Ta hand om er där ute!
För nu ska jag gå å sona in för att sen vakna upp efter en sovmorgon på lunda!
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0