England

Nu ar jag framme hos Joanna i England.
Huset ar riktigt fett och lika sa utekivet som vi testade pa igar!
for 30 pund kom vi in pa tva utestallen, fick tva drinkar, tva cider och tva shots.
Det ar ju synd att klaga!!
Dock var det ngt av det sjukaste jag varit med om faktiskt.

Resan gick bra, allt flot pa.
Endast ett litet misstag... jag tog fel buss fran Gatwick till heatrow,
men det loste sig tack och lov.

Idag har jag och Pluttan varit pa vandring i newforest och en stund vid havet
(men fick vanda for vi kom pa att vi gjort fel med parkeringen..)
Vi har avent varit och handlat mat till ikvall och imorgon.
Efter det blev det en vandring till med fika och nyss kollade vi pa film.
Nu blir det dusch och harfarg, sen kommer therese och hamtar oss och da blir det restaurang!
Imorgon kommer mike, men innan dess blir det shopping!


En bild fran igar som va bjuder lite lagom pa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0