Isle of wight

Denna dagen var nagot av det basta i mitt liv.
Jag, Joanna ich Mike tillbringade hela dagen pa en o vid namn isle of wight.
Utsikten var verkligen underbar, lika sa zooet som vi var pa.
Sjalvklart hande det en massa roliga saker, knappt ovantat.
Forst nar vi hoppade av farjan tyckte vi att utsikten var underbar,
sa vi stannade, precis som turister gor, for att ta lite fina bilder..
Sen skulle vi kora ut dar ifran och sja;vklart kor joanna in i kanten pa vagen sa bilen gick halvt i sonder!
Efter massa skratt begav vi oss nastan fel fritt till zooet.
Men innan dess var vu sjalvklart tvungna att stanna for att stanna och ta bilder vid havet.
Tog ungefar 10 minuter.. och precios nar vi kommit upp for att kora, kommer sjalkvkalrt en sur lapplisa.
Vi hann precis kora, tack ioch lov, hade inte varit kul att prata med den karringen!
Zooet var underbart.
Efter det ville vi aka till the Neadels for att se basta utsikten..
Pa vagen hande foljande..
Ett, vi korde igenom en mycket fin stad med en underbar park, dar ville vi stanna. Joanna kor av..
Bara det att vi far mote, och hyar ungefar en halvmeter mellan bilarna, nasta krock!
Tva, Alle ar kartlasare, micke sover och Joanna som kor och skriker, ingen bra kombination. Kor fel vag, missar skylltar.l. INte bra, for vagen var AVSTANGD pga ordentligt vagarbete! Mike vaknar av skrik.l ewh, vi vandfer och kor tillbaka till utgangslaget. Mike skrattar och fragar, Hur fan kunde ni missa dom skyltarna? (dom var over hela vagen!)
Tre, Val ute pa den vagen ser vi lang bil ko, men vi kor anda ioch staller oss. och det tyar ungefar 10 min sa kommer en kille gaende, sa joanna fragade vad som hande. Ja da va det en trafikstockninng. han halsar oss lycka till och vi vevar yupp for att BACKA(!) och vanda. Joanna ser inte stenen bakom och kor. PANG! En ny krash! det blev verkligen varsta bulan. skratt en stund, nar vi sedan ser kon rora sig.... (tro mig, skrattet haller fortfarande pa!) ((Krashen OCH bulan var mkt storre an jag kan uttrycka mig i!!!))
Dock gick resten ganska bra.
Joanna grat och klagade efter en red bull medans Mike och Alexandra grat av skratt i timmar!

Och ikvall kom therese ocksa forbi, da blev det fish and chips for mig poch mike, ris kakor for joanna!
Sen blev det ut pa en pub.
Nu harjag packat och vi ska snacka.
Ses imorgon sverige.
PUSS godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0