Klassfoto

Ja en sak är säker iaf.. Jag ska ALDRIG mer spela fotboll!
Hade bandy och fotboll på idrotten, och vad gör jag, jo sjävklart, går och stukar foten!
Helt sjukt, det är bara sp att jag ska hålla mig ifrån fotboll alltså.
Efter idrotten hade vi skolfoto, temat blev "Pg 40 år", fick med PG på bilden till och med.
Hattar och ballonger, lite lekis varning, Ville ställde upp och var krockodilen! fett nice:)

Skulle egentligen jobbat ikväll, men som sagt så blir dety inget av det så mamma får jobba för mig istället!!

Vill bara berätta att jag har bokat mina biljetter till england!!!!
24/10 åker jag, 15.15 lyfter planet från köpenhamn.
28/10 återkommer jag.




Jo visst saknar man det..!


Kommentarer
Postat av: pernills

aw, England, nästan hela vägen till mig. Åk lite längre så är du snäll så kan jag pussa och krama dig lite, Ha så kul balle!

2009-10-10 @ 07:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0