Lördag

Efter en hård och oäker vecka gav jag mig in på en välförkänt helg tsm med Simon.
Fredagen tillbringades efter många om och men i mitt rum med film och godis.
För att göra mig ytterligare lite nervös kollar vi på "spökfilmer" som folk filmat själv..
efter det blev det en osäker sömn, lite läskigt.
Och imorse var det upp tidigt för at jag skulle jobba, tyvärr :/..
Det gck bra å jag fick 3 lite vitt vin *stolt*.
tänkte att jag kanske skulle spara tills nästa vecka och dra med mig till england? ;)
Tror dock inte det kommer gå..
Förresten så pratade jag med min älskade Joanna igår på MSN, bokning av buss var igår också.
Åh nu är det fan nära :D!!

Nu ska jag ta tjuren vid hornen och plugga lite kemi.
Ha det fint allesammans.
<3

Kommentarer
Postat av: din basta van

hej alskling! om mindre an en vecka kommer du vara har med mig, kanns uuuundebrart. och vinet kan du droppa hemma, har finns alla sorters sprit for mycket lite pengar som helst. bara att frossa serru! saknar dig, vi ses snart. och fyfan vad jag ocksa ville ga ut till joppe & aron igar, vi fyra ever and ever <3



loveu, alltid.

joanna

2009-10-18 @ 11:28:30
URL: http://joannis.blogg.se/
Postat av: joannis

hej igen snuttan, hoppas du ser detta i god tid. mamma har en del saker som du far ta med, ar det okej? lite klader och lite andra saker. hoppas du far plats med det! sen har jag kopt en palsjacka av en kompis till mig, sa om du far hennes nummer tror du att ni kan typ traffas i stan nagon dag nar du kan sa hon ger dig jackan och du tar med den? jag har betalt den redan, okej? puss och love love love

2009-10-19 @ 13:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0