Musikvideo

Imorse var en helt vanlig tisdag!
Det vill säga, när klockan ringde klockan sex, så stängde jag av den..
sov vidare och vaknade klockan sju (Y).
Vilket resulterade till att jag inte sjkulle hinna med bussen --> att jag fick ta bilen!
Kallt som fan imorse dock. Och första lektionen i skolan var, så klart, estetisk.
Och idag vart det vår tur att filma in. Killarna blev as heta, faktiskt!
Nästan så man blev avundsjuk på Axel ;)
Det går helt ärligt inte en enda musiklektion utan skratt.

Nu sitter vi med vårsta håltimmen, som alltid på tisdagar.
sjukt drygt faktiskt.
jag får tacka sara att hon äntligen är tillbaka i skolan så man har lite sällskap iaf.
De andra har ju precis börjat fysiken (pluggisar).

Förresten, har jag berättat att jag hade en sjukt underbar helg?
nej tror jag missat det.
Fredag = Förfest hos mig, vidare mot stan å hämta Simon, vidare och runder på stan --> Banken med vinslöv!
Lördag = Sov till ett, vid åtta mot Helge gatan, --> Mys (K)
Söndag = Sov till två, slappe all day, hem vid åtta tiden --> "Män som hatar kvinnor" med massa gott!
Nu är tyvärr helgen förbi, och skolan är i fullgång.
Och snart börjar vår "älskade" historia.. Fy för, jag ser inte fram emot det.

Och nu måste jag springa.
PUSS
(Simon <3)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0