Southampton

Idag vaknade jag och Joanna en timme tidigare 'n planerat.
Dock var det nog tur, det var precis sa vi hann med att ta en perfekt aggfrukost!
Vi har nastan spenderat hela dagen i Southampten med shopping.
Mycket fint kan jag lova. Det spenderades en del pengar ocksa, sa nu lever jag pa 5 pund tills imorgon.

Hoppade nyss ur duschen, nu vart det Joannas tur.
Snart blir det film och god mat, tre ratters tankte vi oss.
Och inatt kommer Mike. Lite sma sjukt, men spannande, haha.

England ar ett mycket fint land och vi har hunnit med mkt.
Dock maste jag verkligen erkanna att jag saknatr narheten av Simon och Boyen.
Vill inte hem, men lite saknad finns det.
Sista dagen imorgon, sjukt sorgligt. Sen drojer det lange tiklls jag far krama om min basta igen.

Och nuj masten jag rusa.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0