Torsdag som tisdag?

Ja lite konstigt kändes det att gå upp imorse och köra till skolan UTAn idrottskläder.
Idag är det Torsdag, men vi går som en tisdag, konstigt.. men va fan?
Sjukt jobbigt också, för jag måste stå ut med världens jobbigaste lärare, Carin..
JAg hatar historia, eller nej förresten, det gör jag inte.
Egentligen tycker jag att det är väldigt intyressant,
men på ngt sätt får hon det att verka riktigt drygt och ointressant. Hur?
Hur som helst så har jag en håltimme nu. Ska vara duktig och göra lite ledarskap,
eftersom jag inte kan skriva det hemma så måste jag ju skriva den här..
Jag och Johanna har redovisning imorgon, det kommer gå bra, jag vet det.
Vi är bra, bättre.. kanske bäst...? Ja klart som fan vi är bäst. MVG, det ska vi spika!

Ikväll ska jag till Boyen, packa väskan, plugga ledarskap och vara med min ledstjärna, Simon.
Vad skulle jag gjort utan Boyen och Simon i dagens läge?
Ärligt talat, jag vet inte?

Ni ska även få veta att jag saknar Pernilla också!
Ni vet den tjejen som gick i min klass en gång i tiden.
Den tjejen som lämnade oss alla här hemma för att bege sig ut på ett äventyr.
Den underbara tjejen som för tillfället bor i USA!!
Den tjejen saknar jag.
Hon som fick skoldagen att flyta på.
Hon som alltid ställde upp om man behövde prata.
Hon som aldrig snackade skit eller gick bakom ryggen.
Den ärliga tösen med ett självförtroende av guld.
Pernilla Lyckander <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0