Fredag

Sitter i skolan nu, trött som ett pack.
Trodde att jag hade försovit mig, hade bara tio min kvar tills busen gick.
Halvvägs till stan kom jag på att jag inte hade behövt att dra till skolan förän om två timmar (Y).
Tack och lov flyttade vi lektionen så började halv elva.
Den slutade dock lika snabbt igen, Marek e slapp!

Nu ska jag, johanna, mathilda och sara käka lite och sen bege oss till stan för att köpa present till trulle.
Vad köper man egentligen till en 18åring som går SMNV och bor på näsby? hmmmm..
Aja, mysa lite med simon sen opckså.

Jobbet igår va nice. Ska dock jobba hela helgen nu med så när fan ska jag hinna plugga?
Typ måndag? får nog bli så.

HAde en riktigt fin myskväll med mina bästa, Joanna och Aron, i onsdes.
Glömda bilnycklar och riktigt gott kaffe på HoB.
Avslutning på sommaren 09 (för övrigt en av de bästa i mitt jävla liv!!!)
på statoil, där även JOHNNY kom förbi med sin lilla karin.
Åh gud vad längesen det var. Fick mig allt en bamse kram. Han är saknad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0