NOLLNING!!!!!

Upp tidigare än vanligt imorse för att bege mig mot skolan,
och vet ni varför? För att dom sötasmå ettorna skulle sparkas in så klart :)
Det gick bra, och det var kul, shit vilken härlig känsla det var,
när man gick ner för trappan, alla i svart, det var mörkt och musiken var hög.
Aulan var fullsat med bara massa små smöta.
OH AH OHARE VI ÄR ÖSTERÄNGARE.
Det går bara inte förklara!!!

Nu ska jag bege mig till Boyen tsm med Jossan.
JAg vll förresten tacka Aron och Joanna för ytterligare en underbart vacker kväll på HoB!
Vi, HoB plus Kaffe/te med en C, ja det är så det ska va, och jag kommer sakna det.

Nu måste jag verkligen springa. TJA!


(SMNV2!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0