VÄRLDENS FINASTE JOANNA!!!!!

Sittandes på en stol i skolan, hungrig och trött som ett as.
Timmarna försvinner och den 28/9-09 klockan 06.23 närmar sig med storm steg!
På måndag blir man lämnad av den absolut finaste personen man kan tänka sig.
Joanna Ekerot försvinner ett helt jävla år, till ENGLAND.
Vi har tillbringat m¨ånga fina stunder tsm, och många fler blir det,
dock kommer det dröja ett tag... Kan lova dig att jag kommer hälsa på!
Hon är mion bästa vän, som jag kan berätta precis allt för, hon vet så mycket mer än vad alla andra vet.
Det kommer hon fortfarande få, via skype, jag ska ladda ner det på datan.
Nu är det inte bara jag som tycker det är piss att hon sticker, Mikael också och våra fina Aron och Joppe.
Joppe är ju i Linköping som jag sagt ett tag nu,
men för att överraska Joanna kom han hem i fredes på hennes avskedsfest.
Och i lördes tillbringade jag och Joanna en sista kväll tsm.. med en skräck film och HSM3,
blod svett och rårar i en fin kombination.

Idag är det för övrigt den 24/9, det innebär två månader <3
Och ikväll ska jag och Joanna på en fin utflykt tsm,
ensamma bara hon och jag, en sista gång med en tår i ögat.

Nej, nu kallar idrotten. 
ha en fin dag och njut så mkt ni kan, för det ska jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0