9 månader

Godmorgon gott folket!
Jag har precis tryckt i mig mammas nybakade bröd från igår, två bitar, och en kopp kaffe. Klockan närmar sig åtta och jag börjar om lite drygt en halv timme med 3 km testet. Jag sitter här i underställ, träningsbyxor och SMNV jacka, fett snygg känner man sig, men what ever, kör ju ändå dit så det är skit samma!
Min helg har varit riktigt riktigt fin! HAde jag bara kunnat komma till sara i fredes hade denna helgen varit prickfri. Iaf, tack Alex för en frevlig dag på jobbet i lördes och tack folket som kom på kvällen, det var fint! :) Tack Camilla för en trevlig uteritt igårmorse och tack tjejer för en trevlig kväll igår! Helgen avslutades, precis som alltid, med ett samtal med Simon och lite läs i twilight serien. Hade video samtal i nästan två timmar, here jävlar vilken räkning det kommer bli :O!
Hur som helst, nu måste jag springa. (höhö)
Hörs senare, HEJDÅ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0