Äntligen!!

Mamma fattade nog vinken igår. Vi har haft vår bärbara data utan skrivprogram i över tre år nu. Jag har fått stressa i skolan för att hinna med arbeten eller låna andras datorer. Igår tog mamma tag i det, när jag har två månader kvar i skolan. Jävla härligt det du! Nästan värt en applåd, eller vad säger ni? Nej nog om det. Jag kom ju på igårkväll att jag skulle göra en analys till es arbetet, så det va upp klockan sex imorse för att hinna med alt, och nu sitter jag här, med ett färdigt powerpoint ochen färdig analys, redog att redovisa och lämna in. Riktigt härligt. Det hade jag inte varit om inte mamma installerat det programmet igår!!
Nu har jag bara en sak till att fixa denna vecka. Det är psykologiarbetet. Har lite som jag måste slipa på, men sen e det med fan klart.
På fredag blir det 3:3 troligen. Ville kör på förferre, det gillas staaarkt. Simon kommer väl passa på att umgås med folk jag inte tycker om, vilket jag kommer dampa sönder på på redag natt i så fall.. höhö, nästan så jag ser fram emot det ;D.
Nej, nu ska jag gå å fixa det sista och sen blir det mot skola, Boyen, hem, och sen jobbet! (y)
Ha en skön dag i vårvärmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0