Fram å tillbaka

Godmorgon allihop!
Det är onsdagmorgon och jag sitter här som undvakt med en kopp kaffe och fil å flingor. Om lite drygt en timme beger jag mig till skolan för idrott och psykologi. I eftermiddag blir det Boyen och plugg! På fredag är det 3:3, jag funderar på att skita i det med tanke på situationen och tema valet! Riktigt dåligt tema måste jag säga!
Igår eter plugget och Boyen begav jag mig till jobbet. Det är faktiskt helt okej att få betalt för att va i stallet å köra bil :)  Vi åkte nämligen till Mölleholmen för handikappsridning, riktigt spännande, utan lift(!).
Jag tycker inte riktigt om det hä med lumpen och att jag har för lte att göra om dagarna.. Det ger mig betok för många timmar till att gå å grubbla på små saker! Jag hatar mig själv för det, men situationenen är ju lte speciell för tillfället, och det ska jag helt klart rätta till på fredag!
Aja, det är fint väder ute iaf, så alla får njuta av vårvärmen tills vi hörs nästa gång!
Heeeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0