Fy va dålig jag är!!

Gaaalet, det är tre veckor sen som jag uppdaterade senast, lätt det sämsta hittills?! Jag kan faktiskt skylla på att det har hänt väldigt äldigt mkt sen sist! Boyen är nästan intill igång helt nu, jag rider Alma ockå bara för att tränga in lite mer i mitt vardagliga schema. Jobet har börjat på en rutin med 80%. Jag har gått och blivit ovänn med en person angående High chaparall... Vädret har varit lite som det själv velat. Skolan har börjat och här sitter jag i köket. Jag vill också gå i skolan, jag saknar det lite. att få vara ledig varje helg och bara kunna chilla på kvällarna. Simon har bestämt sig för att hoppa lumpen, papperna lämnas troligen i veckan. Jag har blivit enormt kaffe beroende! Återtagit kontakten med Idah en hel del...
Jag känner själv att jag börjar få kontroll på mitt liv. Men en rast någon gång bland hade fan inte varit fel :O! Bara en vecka i detta tempot till, det ska jag klara :)
Nu ska jag bara dricka det sista kaffet och sen ska jag köra till världens bästa häst och rida på ett stort och underbart helt öppet fält:D! Tja så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0