Om ni bara visste

Alltså, jag är ledig idag, fattar ni detta, LEDIG :D!!!! Jag ska bara tillbringa dagen här hemma och visserligen en hel del i stallet också, men tjenare vad jag ska städa och tömma garderober och skit idag! Det ska bli trevligt så man slipper ha friidrotts träninge innan man ska sova.. Får nämligen ordagrannt hoppa i stort sätt från min dörr till sängen för att kunna lägga mig, eftersom golvet är täckt med kläder och annat smått å gott, vem vet, det kan ju finnas något som inte tål att trampas på under? Så nu ska jag slängai mig det sista kaffet och sen bege mig ner på rummet.
Imorse 08.23 tog Aron tåget till köpenhamn för att sen ta sig till Norge, Kul för honom.. Och snart, verkligen, SNART, kommer Joanna panna hem :D!!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0