Måndag

En ny vecka, vi tar det som en ny start. Varje ny vecka är en start på ngt nytt. Vem vet, denna vecksn kanske blir det bästa i mitt liv? Dock tror jag inte så start på det, men man kan ju iaf försöka ge det lite hopp. Igår var jag på släkt middag med simon, det var faktiskt riktigt mysigt, jag coh simon, hans storebror John och hans flickvän, deras lillebror, mamma, morfar, mormor och Liselotts bror, fru och barn. tillsammans var vi tolv stycken, kalas mysigt!! Igår kväll åkte han, klockan 21.10. Jag kunde drf inte sova hos honom inatt och pappa var fortfarande hemma så jag fick sova i soffan inatt, hjag vägrar sova i mitt eget rum!
Nu börjar jag om 8 minuter, jag ska ta och logga ut och bege mig, efter denna lektionen har jag ett hål till 12.40, toppen! (Y).
Hörs senare,
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0