Endast timmar kvar nu.

Jag hatar söndgar, jag gör verkligen det!! Dikrekt när man vaknar så känner man att det är söndag och allt bara förändras. Jag vill bara sova bort en sån här dag, imorgon börjar skolan igen, jag vill inte!!! jag vll ha mer lov, jag vill kunna umgås med min pojke innan han åker, men det kan jag knappt :/.
Jag jobbade natt inatt med, jag bad pappa snälltatt väcka mig senast ett så jag skulle hinna med allt plus kunna sova inatt. Tror ni idioten väcker mig? nejnej, "jag tyckte du behövde sova!" när man ber snällt, inte ens då lyssnar han på mig. Det är söndag, går typ fyra bussar på hela dan, ett, fyra, åtta och tjugo över tio, jag ska till simon, nu hinner jag inte fyra bussen och åtta är lite sent. så sjukt trög! Kommer inte kunna sova inat heller, skit röv!

Nu ska jag fly, fly från idioter och bort till den bästa och fixa, öven ta en femma på parkeringen. Hörs, hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0