Hunden rapar?

Nu har jag pluggat lart ledarskapen i stort sätt, ska kollaigenom allt en gång till innan jag somnar, sen kan jag sova med god ro. För ungefär två timmar sen gjorde v ngt oväntat, vi sålde vår moppe (som för övrigt bara har stått och samlat damm i garaget i ungefär två år kanske?) Några tusenlappar rikare, tack för den ja, passar bra så där inför slutetampen av månaden, innan löning, höhö. Kryss i taket, jag höll mig vaken under nästan HELA mentala-träningen idag, ska ju hålla på till tisdag med det, så jag hinner nog fixa hela tills dess, det är mitt mål!!! Snart ska jag ringa Simon, innan och efter det ska jag kolla igenom ledarskapen igen. Natti :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0