jobba natt

Det kändes lite halvkonstigt att lägga sig klockan nio imorse och vakna nu vid fem.. Jobbar man natt vänder man ju verkligen på dygnet! Ska jobba natt inatt med, hoppas jag hinner ställa om mig tills skolan på måndag!!!
Jag ska ärligt erkänna att jag gillar detta passet, man hinner med så mkt mer, man jobar tio timmar, av dom timmarna sitter du stilla i en stol och kollat tv, eller vad du nu vill göra, i ungefär 8 timmar, det är faktiskt synd å klaga ;). Jag hann läsa nästan hundra sidor i "om jag kunde drömma" inatt. Hann även med lite läxläsning. Det kan vara värt att jobba natt lite då och då så man får saker gjorda:P.
Nu funderar jag mycket starkt på att käka ngt och sen hoppa i duschen, så hinner jag kanske köra inom söder en stund innan jag kör till jobbet så man kan få se om han lever idag.

hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0