klipp dax

Igår va mysigt, jag hade en ensam hemma kväll, farm till typ tio, då jag och hunden begav oss mot söder för att hämta en film, med oss fick vi två filmer, några skivor och en styck simon. När vi väl var hemma igen fixade vi varm oboy och lite mackor, sen gick vi ner på rummet och kollade på skönheten och odjuret, som jag förövrigt bara sett en gång tidigare!!!
Nu är klockan snart kvart över två, om en halvtimme ska jag sitta i stolen hos carina, det blir klipp och färg, sen ska jag ut till Boyen för det vanliga. OCh i eftermiddag ska jag sova, för inatt ska jag jobba, medans halva kristianstad är ute och festar, Grattis alle!
What ever, nu måste jag springa!!
hejhej

Kommentarer
Postat av: joanna

hej sota du! hur mar du? hant nagot speciellt? hur gick det pa akuten? saknar dig bastis, u know that? love you 4ever.

2010-01-08 @ 17:50:01
Postat av: cecilie - bloggvärldens mest musikfyllda blogg

kul med färgning och klippning :D

2010-01-08 @ 18:18:21
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0