Let's dance

Oplanerat nog sitter jag och min pappa och kollar på let's dance ikväll. Hade planerad fest, men orkade verkligen inte. Var fan är fest alle någonstans? Aja, hur som helst. Pappa kom hem idag. Det verkar som han har börjat fatta vinken. Det första han sa till mig va att han skulle städa ur forden och tvätta upp den sen är den min. jag va tvungen att fråga vad han sa för att verkligen se så att jag inte hörde fel. men han sa verkligen det. Riktigt nice!!! Och dirket efter det bad han mig hjälpa honom med datan (han ska skaffa ny och behövde föra över saker) och när jag va klar med det fick jag 100 kr av honom som tack! Jag kanske inte ska hoppa för högt av glädje, turen kan vända... Men för tillfället känns det ganska bra. Va ju pank innan, och min C va slut, så det har jag också kunnat handla in, PLUS fredagsgodis ^^.
Nej nu började let's dance igen.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0