Pannebanne

Ja då har man kollat balklänning idag och igår, detstår nu mellan tre stycken, två vinröda och en rosa.. Lite jobbigt om jag ska vara ärlig. Lutar nog mest mot rosa, lite oväntat kanske? :P
Lilla Joanna gumman åkte idag tillbaka till england, kommer bli tomt utan den lilla varelsen :/
Micca fick förhinder så henne ska jag inte leka med ikväll.

Förresten, kanske ska berätta att jag åkte in till akuten inatt.. halsen svullnade upp och lika så tungan. Men precis som alltid när man åker in till akuten så skickade dom bara hem mig och sa att vi skulle vänta och se vad som händer. Imorse var det ingen förbättring, så efter vinslöv blev det vårdcentralen. Fick tid direkt. Det visade sig att det var spottkörtlen. Inte jätte kul, käka citron, hur gott är det då? :O Aja, bara jag skipper skiten.

Dax å springa, hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0