STUDEEEEENT!

Hejsan allihopa!
Sry för min dåliga uppdatering, men som alla säkeet vet så har det varit fullt upp med student och bal och allt som hör där till den senaste tiden. I fredes var det dags för mig att springa ut, och jag kan ärligt erkänna att det var riktigt underbart, bland det bästa faktiskt :). Imorgon börjar allv aret med jobbet och sen är det fuyllt upp hela dagarna tills sommaren är slut. Jävla i ´bergen vad jag gillar detta. sitter nämlugen för tillfället hemma hos Simon, vädret var riktigt fint när vi vaknade (vid nio för att snälla mamma ringde!!), men just nu är det inte riktigt lika fint..
Min underbara joanna kom hem i torsdes, hon åker igen på onsdag dock :( Päran kom hem veckan innan studenten, så det är lite drygt två veckor nu :) Mina underbara är på plats och studenten var ett minne för sig.
Nu ska jag lämna datan och gå och vara social med mitt hjärta en stund :)
Lovar att uppdatera mer i fortsättningen ^^
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0