Måndag, och jag är ledig, helt okej!

Snacka om jobbig helg! Fredag kväll efter skolan och Boyen begav jag mig till jobbet för att tillbringa 7 timmar där. Lördag morgon klockan åtta befann jag mig där igen för att tillbringa 8 timmar med John.. Igår var det dax att ställa om klockan, och vad gör jag när jag har sovmorgon? Jo jag bestämmer att ha morgonfodring för att sen rida ut med camilla, grattis alle, en timme tidigare (Y). Klockan tre beger jag mig från rese med Alexander och Lii för att tillbringa ytterligare 7 timmar på Furuboda.. Herre jävlar vad skönt det var att sova ut imorse eller? Jo just det, efter jobbet träffade jag Joppe igår också, blev en korv på statoil och en röd på Maxi. Shit vad jag saknat honom. Nu ska jag fixa mig och sen köra släpet till besiktning, efter det blir det stan med Joppe och sen Boyen och plugg hela kvällen...
Och idag är inte vilken dag som helst, det är den 29/3-10, det innebär att Joanna Ekerot fyller 19 år idag. GRATTIS MITT HJÄRTA!!!


19 år i England, det är stort gjort gumman. <3


Kommentarer
Postat av: j

TACK VÄRLDENS FINASTE!!!!!!!!!!1 skrivit på FB - in & kolla. love u

2010-03-30 @ 02:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0