Näsblod

Ja, som alla säkert redan vet så är jag hemma igen. Alla brukar längta tillbaka till semestern, men jag gör det inte! Jag saknar bara värmen, och Koh tao så klart, men resten va inget för mig! Thailand ÄR överskattat, frågar ni mig så ska ni inte åka dit! Annars då? Jo då, jag är lika vit som när jag åkte, lika förvirrad och orolig (kanske värre nästan?), jag saknar mina bästa mer nu, eftersom jag vet att tiden börjar komma närmre. Och igår va det 100 dagar kvar tlls studenten, man blir glad, helt klart! Det är nu man ger ALLT!!
Simon kommer hem imorgon, det ska bli spännande å träffa honom efter tre veckors uppehåll.. Aja, det blir säkert bra..
Nu är det dax för skolan, ska skriva historia prov som jag knappt har pluggat på!! (Y) (lycka till).
Hörs någon annan gång. Puss heeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0