Skit vecka

Jag drar mig verkligen för att skriva här nu mera.. Jag traggar ju ändå bara om samma saker varje gång käns det som! Men denna helgen blir iaf lite annorlunda emot de andra.. Ingen simon(!) men Joppe däremot, jobb, jobb och åter jobb. Och en snabb nyhet också, Boyen är hel(!!!) och går jätte fint och har gjort den senaste tiden. JAg har bara glömt att nämna honom. Och nu är det bara lite drygt två månader kvar med skola, det är ju fint! :) Jag saknar min Joanna som vanligt, även pernilla är saknad som en mört! Student kläderna har kommit, både jackan och tröjan satt riktigt bra! I helgen inhandlades förresten nem moon också :) knappt att jag knarkar böckerna och filmerna eller?
Ikväll blir det troligen en alle å micca kväll, man kan ju alltid hoppas iaf. Jag behöver det!
Och Joanna, jag måste prata med dig!!
Nu återgår jag. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0