Onsdag

Snacka om att jag gillar österänggymnasiet alltså, det här hittepået med resurs bara för att några har slutprov, det är fan nice :D. ledig igår och nu är jag ledig torsdag och fredag, ^^. dagarna kommer bli fyllda med plugg inför n'ästa vecka!! lika bra så man har det gjort. Idag har jag vatt duktig, vi origenterade i skolan idag, och efter det letade vi tjejer en massa lärare och sen blev det idrottspsykologi, vilket var sjukt meningstlöst! Sen blev det cykel till Boyen med massa packning, inte okej! och boyen gick åt helvet idag! :o Nu ska jag fixa dagboken lit esnabbt och sen ska jag springa in till grannen. Ha en fortsatt trevlig onsdag i värmen:)
/Alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0