Tjena seg uppdatering

Förlåt för detta, men har verkligen inte pallat. Ni har inte missat något iaf, mitt liv kan ni ju redan, skola, jobb, häst, vänner och pojkvän. Jag har fan inget liv. Jag har hur som helst haft en underbar vecka med simon, han kom ju hem fredag vecka 18 och var hemma till igår, det var riktigt fint. Och det var en orolig natt jag fick tillbringa med min nalle och en tidig morgon jag fick tillbringa med ytterst lite mat och trötter. Nu sitter jag i skolan för andra gången idag, jag var här klockan åtta för att prata med Caroline om special idrotten, min nästa lektion börjar 12.40, så jag passade på att åka hem med bussen, hämta USB minne och bil och nu sitter jag här igen med inlämnat PA (lite försenat^^) och en timme kvar tills min lektion börjar.. vad gör man inte för att fjäska? Funderar på att leta upp någon rolig.. I veckan blir det bara en sak osm gäller, PLUGGA inför historian och kemin nästa vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0