försent..

Varför ska det alltid komma ngt ivägen?
När jag har det som bäst egentligen,
VARFÖÖÖÖR? JAg får ångest, det lovar jag.
Med en vän som inte inser brevid sig är inte kul kan jag lova, Ett nej är ett nej!


Föresten är det ganska sjukt att jag ens är uppe nu..
igår.. ja jag hade kul iaf, sen får ni säga vad ni vill.
Och jag måste säga, att även fast det tog emot
i mitt hjärta, att inte kunna göra vad jag ville där och då,
så va det faktiskt jävligt kul å träffa Anders igen!!!
Det leendet har man ju knappt saknat iaf?

Så ja hoppas du läser detta nu Aunnas :)


Folk måste ju undrat..

Puss på simon för sovplats.

Böööl som fan för att folk bangar och inte inser!

jag drog mig ur, vrf? Ja, du vet..


Nu blir det stress mot Boyen och sen mot stan en runda å firra kläder,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0