Äntligen

Klockan slog halv nio,
jag steg upp, tog en dusch,
halv elva begev jag mig till skolan,
avslutning i aulan, sen med klassen.
Tårar kom för Pernilla och Felix.
Bilfärd hem, fix och ombyte,
tillbaka till skolan vid kvart över två,
utpring klockan tre på österäng.
Så jävla sorgligt, regn, tårarna syntes knappt.
Bilfärd mot söderport,
utspring vid fyra, kommer aldrig glömma!
Hem för dusch och fix för tredje gången.

Mot Jennys hus vid sju, och sen dirr till Joanna för student.

Förfest som var toppen med fint folk

och sen utgång på banken. lite för mkt folk för att det skulle va okej.
Hemfärd till J redan vid två.

Nu sitter jag hemma hos Jenny,
hon tävlar och jag har inget å göra.
hoppas på att jag snart kan köra hem
så jag kanske hinner njuta av mitt SOMMARLOV!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0