Slut.

Oplanerat nog blev sara kass igår och fick dra hem vid elva tiden,
alle passade då på att ta en rinda med valpen upp till macken,
där vi mötte mamma på vägen hem.
Sov gjorde jag även väldigt gott inatt! bästa på länge.
drygt att gå upp imorse.

Jag är iaf sjukt tacksam över att allt pluggande håller på att lida mot sitt slut nu!
För hoppningsvis bara psykologiprovet kvar om två veckor, sen är vi FRIA!
vad händer nu? ska vi bara slappa runder?
Ja iaf så ska jag njuta av tiden tsm med mina fina treor.
För jag har nämligen kommit underfull med att dom betyder
otroligt mkt för mig. Vad gör vi när dom är borta?
Kul å umgås med klassen och alla 91or?  nej, verkligen inte.
Skolavslutningen iår kommer fyllas med tårar och kärlek,

inte bara till ett, utan till många hjärtan som slår där ute.


För övrigt har jag lagt ett löfte till Johanna,

jag ska hålla det, sista veckorna liksom.

ETT MÅSTE HELT KLART!

Och ett löfte till mig själv också,

innan sommaren, helt klart ^^.


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e då så snäller... tycker om min alle:)

2009-05-20 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0