Bankok Koh Samui Koh Tao

Hej alla fina :)
Vi har haft en lång resa, många timmar med dålig flygplansmat och annat skit, Ryssar som stinker svett och gammal tantparfym, barn som hostar och nyser oss i nacken, små propellerplan, försenade taxi, fulla båtar och så kryddar vi med brantabackar och massa sol! Ja, detta är lätt en fin resa ska jag tala om, jag har underskattat thailand, men det toppar ändå inte, det är för mkt turist, helt klart! Just nu sitter jag på balkongen på Koh tao, idag påbörjade vi vår dykning, dock hade jag och stoffe redan gått igenom halva kursen, så kommer nog bli ganska tråkigt de närmsta dagarna, men på fredag har jag iaf ett Sert! :)Och nu måste jag bara göra alla lite avundsjuka där hemma... Timbuktu, Tingsek, Sahara Hotnights och Promo mf sover på vårt hotell, de ska troligen gå samma dykning som mig ;), ganska ball mste jag säga. nej, det blir bara ett snabbt inlägg idag faktiskt, klockan är 00.40 här, ska börja dykningen halv nio imorhgon, så måste dra mig till sängen nu. Ta hand om er!
Massa pussar er Alle


Min drog i Thailand: solskydd, Spy red och bananer ;)
(Dag ett, koh Samui)


Kommentarer
Postat av: Hanna Kall

åhh söta söta du! sola lite för mig med, här har de snöat gårdagen och idag!!

2010-02-19 @ 17:41:58
Postat av: Maria Arnehed

Tycker mycket om det du skrev! Trevligt att se lite nyttiga saker och inte endast det generella grejerna som man kan se om varenda dag. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0