Hej Sverige

Hoppas ni har det bra där hemma? Jag har hört att det kommit riktigt mkt snö och att det bara fortsätter, shit asså, jag tycker verkligen synd om er, jag som lider här i värmen för att det är för varmt!! Jag tror jag ska njuta dom sista dagarna jag har nu här på Koh Samui. Imorgon ska vi dock ut och Rida elefant och vandra i bergen mm, mer information kommer om det nästa gång jag snappar upp internet, för alla som känner min lilla familj, vet att jag har en bror som sitter 24/7 vid datan, så så fort det finns tillgång så sitter han där, hopplös!
Förresten jag måste få skryta lite också, jag är klar med all dykning, jag har vatt nere på 30 meters djup, haft natt dyk, navigerat, kört uv-moped och fotograferat undervattnet, shit asså, det är toppen. fem dyk på två dagar, trött va jag, men riktigt underbart nu. Idag är första dagen på en vecka som jag inte haft våtdräkt och tub på mig, det kändes konstigt... Jag saknar redan Hampus norrländska stamnming, sjukt charmande :$ (förlåt Simon) 
Åh, på tal om Simon, det är snart den 24 ju :O, det innebär att vi firar.. ehm.. 7 månader, thihi :D dock vet jag inte om han fortfarande lever..? Inte hört något på en vecka nu, och får inte veta något förän tidigast torsdagkväll (fredag morgon här). men what ever. Nu orkar jag inte sitta här med, take care, (K) <3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0