Snö

Jag är trött på det! I över två månader har det legat snö här, inser ni hur länge det är eller? :O Och inser ni hur många gånger jag har hållit på att köra fast med bilen ute vid stallet? inte är det en gång, typ nästan varje dag bara för att det blåser som ett sär!! Nej det ska ärligt talat bli sjukt härligt med sol och bad på på söndag eftermiddag!!!! Snacka om att man längtar eller? För övrigt har det inte hänt jätte mkt sen innan dag.. skolan är slut, jag har vatt i stallet, pluggat färdigt uppgifterna på Biologin, nu är det bara repetition resten, och så har jag hunnit med en lite fika med Aron och joppe (Som för övrigt kom hem idag!!) Allt känns mkt bättre nu, det börjar arta sig, även fast det inte borde..? Nej nu ska jag springa och fixa lite saker, in till grannen, ge hunden mat och gå ut med henne och plugga vidare. Ha en fortsatt trevlig kväll så hörs vi senare.
Puss alle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0