Bilder

Jag har tagit massa med bilder, men det är så jobbig att lägga över på datan, för sen måtse jag ta bort dom här ifrån och lägga dom på USB och fixa mappar ochy sånt shit, så förlåt för att det inte varit nya bilder på ett tag men jag ska fixa det någon dag, höhö :). Min morgon har varitriktigt fin, verkligen MORGON! Ställer klockan på kvart i fem, vaknar och går upp direkt, käkar lite frukost och sen beger jag mig till stallet för att ha morgon fodringen tillsammans med Lisa. Det gik snabbt, kvart i sju var vi klara med allt, dvs fodrat tre stall, släppt ut 14 hästar plus lagt ut hö i hagarna till dom, ja, jag måste säga att det var snabbt jobbat från kvart över sex :). Sen blev det en lite ridtur som gick så underbart bra. Nu sitter jag nyduschad och väntar på att tiden ska slå så att jag kan sätta mig i bilen för att köra till stan och träffa min underbara Joanna, det blir AlleåJoanna mys på HB. Det gillas. Knappt längesen iaf!!!! Troligen sista chansen för uteservering.. Sen ikväll blir det jobbet. Och imorgon, då är jag leeeeeediiiiiig :D
Hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0