Teori

Hemkommen ifrån Furuboda idag.
Helgen avslutades något bättre än vad jag trodde.
Igårkväll var det massa spexande och karaoke fram tills vi somna, (jag missa dock elvira)
I rummet pratade jag och Jenny om allt mellan himmel och jord, mkt trevligt.
Läsa och bo i danmark hade inte vatt fel, helt klart.
MEN IAF
Dagen blev upp och packa väskan med saker och ner å äta fin frukost.
Ner för sista föreläsningarna, om man blev annat än rörd när Fredrik pratade, då är man inte "normal".
Jag ser fram emot en fin sommar med ett undebart gäng! :)

Linnea va duktig med Boyen idag.
Jag har också vatt duktig idag, pluggat teori. snart gäller det. (tystnad)...

Hoppas att Doppi blev nöjd med min fina beskrivning,

imorn kanske det kommer en om jenny, för hon ville också ha?


NEJ, tillbaka till teorin!

PUSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0