Skype

Nu har jag äntligen fixat hem skype igen.
Så nu kan jag ringa till Joanna och Pernilla utan kostnad.
På tal om Joanna så lämnade hon mig precis, efter en fin utflykt med chips, gifflar och pucko
ute vid skepparslöv/vä.

Det känns att tiden närmar sig sitt slut med Joanna..
Fy vad jag kommer sakna dig, säger som Aron
"Du fattar väll själv att du inte kommer få några vänner där nere!!!"
Dock tror jag inte riktigt på det, men man kan ju alltid hopas så du kommer hem ;)

Imorgon bir det minsann utgång så det bara ryker om det!
Förfest hos Micca som fyller 18 på Lördag, sen vidare mot CLASS.
Simon håller så klart sällskap, lika så Mathias.

Nu närmar sig klockan åtta och tiden för idol närmar sig.
Det är nu jag bänkar mig framför TV:n.
Mamma går med Jossan så henne slipper jag ett tag!

Godnatt mina vänner, hörs i veckan! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0