Fredag kväll

Jag känner mig väldigt duktig idag. Har städat huset, tvättat fyra maskiner tvätt plus strukit en massa massa saker, inte nog med detta så gick jag ut med hunden två gånger, en gång i över en timme, andra gången, lite drygt en timme. Plus att jag precis varit i stallet och lagat mat själv idag. Jag måste erkänna att jag är trött nu faktiskt :$. Var riktigtpepp på fest ikväll, men är inte det längre, humöret svänger, ja ni vet hur det är med kärlek.. Så tror jag tar en mys kväll här hemma med chips och godis iställlet. Ytterligare en nykter helg pga jobb, men jag gillar det, för imorn blir det troligen staden med gänget, HAHA. Få betalt för att shoppa :D jag gillar det.
Ha en fin fredag kväll allihop.

Kommentarer
Postat av: L I N N

hejsan :)

fin blogg du har, besök gärna min och DINA KOMMENTARER är så himla guldvärda ! :) hoppas du får en fin kväll !<3

2010-04-23 @ 19:49:38
URL: http://liinnssaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0