Frukost

Det börjar bli en vana att ställa klockan och gå upp tidigt! Klockan är lite drygt kvart i nio och jag är nästan färdig. Om en timme sitter jag å micca på bussen mot stam för att sen ta oss till simrishamn :).
Igår va jag ganska duktig om jag ska vara ärlig, gjorde nästan klart idrottspsykologin, idag blir det lite finputtsning och sen är det klart! Kvar är nu EStetiskan.. har knappt brjat, men det kommer nog gå fort, hoppas jag!


Allting gick så fort :'( för två år sen sprang hon runder och mådde som en prinsessa. På ett år förvanlades hennes liv till ett helvete. Jag känner mig som en idiot. Men nu har hon det bra igen iaf.
Betty 1992-2010 <3

Kommentarer
Postat av: joannis

baby, i'm proud! du har blivit uppdaterarN själv ju. den 10e ska vi kramas ihjäl! love you

2010-04-08 @ 10:53:43
URL: http://joannis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0