godmorgon

NU sitter jag här idag igen. Jag råkade tydligen stänga av min väckarklocka och somna om ostört tills sara messar mig vid åtta och frågar om vi inte skulle ha någon estetisk. thihi, orka gå till skolan nu när man redan missat en lektion ^^. Nej, det blir till att sitta hemma och plugga till psykologin imorn istället. Min dag igår kan jag ärligt erkänna att den fortsatta gå utför!! Efter massa stök med mitt arbete och en massa klag, tror ni inte att mina byxor också går sönder!? Och när jag åkte till stallet så mittnär jag red ute så ringder dom om telefon möte, JÄTTE BRA! en kvart hem och dom får höra massa brus, det leder till att jag får lägga på och skynda mig hem slänga in hästen i boxen och ringa upp igen. Nr jag väl kunde rida igen så gick Boyen  jätte fint faktiskt, sammarbetsvillig från början till slut, mycket imponerad faktiskt :)! Dock när jag skulle bege mig hemåt, så bryter jag min nagel... Och killar, JA, det gör faktiskt ont! Simon fick blo klagstolpe, det hjälpte verkligen (som aktivia reklamen)
Nej nu ska jag gå å fixa lite frukost, sen ska jag nog försöka städa mitt rum lite snabbt, typ max en timme får det ta. sen ska jag rå plugga helahela dagen!!

Hejsvejs


Kommentarer
Postat av: Anonym

-Jag känner mig lite uppblåst!

-Prova nya aktiva



-Tack för tipset om activia, det hjälpte verkligen!

hihihi:);)

2010-04-27 @ 21:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0