Torsdag, och nu är det helg

Hallå gottfolk!
Trevligt å se att det är så många som kollar in lite impulsivt, jag gillar det.
Hur som helst, dagen började klockan åtta idag! JAg har inte brjat åtta sen längesen, har sovmorgon till minst tio annars, så sängen var väldigt go imorse när klockan ringde klockan 05.45 kan jag tala om! Men upp gick jag och fixade två koppar kaffe och två bitar macka och satt riktigt länge och bara, åt? En kul labb idag också faktiskt på biologin, synen. Marek dampa loss på klassen på idrotten eftersom alla satte emot att springa testerna idag, så jag och Johanna och några till blev inne och gjorde fys test istället, mycket skönare ;) Avslutade lektionen med riktigt snygga gymnastiska övningar som man inte gjort sen man gick i nian, haha!
tema till karnevalen är nästan bestämt också, hoppas det blir A temat, hade varit riktigt nice!
Nej nu måste jag skynda, ska till Boyen å fixa och sen vänar ett sött samtal från Lumpen.
Hörs senare. Hej


Kommentarer
Postat av: Erika ♥

Är du intresserad av en ny personlig design? Jag gör en hel design för bara 50 kr! Vilket är billigt eftersom att de flesta andra tar 50 kr för bara en header. Maila mig om du är intresserad! KRAM

[email protected]

2010-04-22 @ 19:00:55
URL: http://mondoblog.se/EVS
Postat av: Nella

Vilken härlig dag :)

2010-04-22 @ 19:42:09
URL: http://mittimellanbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0