Förlåt förlåt!

Eh ärligt, förlåt, detta var inte bra! Min uppdatering suger verkligen! :( Men det har hänt en massa både kul och tråkigt sen jag updaterade sist. Kan självklart inte säga allt, men kristianstadsdagarna är ju slut iaf, simon är inne på sin sista veckas semester, vi har haft ett år tsm den 24 juli, vilket firades med att jagbefann mig på jobbet 24 och 25! (Y) dock åkte vi ut och paddlade kanot och tältade 26-28 i immeln, galet undebart vacker, bara han och jag i skogen själva! Sista natten var lite läskig, vill ni veta mer får ni fråga, höhö.
Boyen har haft lite semester efter han fick sitt flugtäcke. Nu är det bara lite drygt 20 dagar till sen börjar jag på mitt riktiga schema! Åh jag ser verklgen fram emot detta!

Idag samlades alla i stallet för att tvätta stallet, det blev verkligen rent! Tillbringade hela dagen i stallet, från 7 imorse, och jag kom hem vid fyra tiden. Gott grillat fick vi också, dock va det självklart jag som valde vad vi skulle grilla ;). nej nu ska jag hoppa i duschen så jag hinner med bussen om en timme. Ta hand om er!
TJAAAAAA

(JAG SAKNAR JOANNA SOM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!)

Kommentarer
Postat av: joanna

OCH JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING

2010-08-05 @ 03:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0