Lilla Boyen

har nu börjat att återta min ridning lite mer, har ju som alla säkert vet haft lite semester från det den senaste tiden, lite ofrivilligt faktiskt, men iaf... Mamma har insett att jag måste skaffa ny sadel, hon fick se en klar skillnad igår och gav med sig, härligt, tog bara sådär 3 år med jävligt mycket tjat för att hon skulle inse!!! Har camilla att tacka detta för! Så innan detta året är slut kommer jag att ha en ny dressyr sadel hängandes i sadelkammaren, så om någon är intresserad av en dressyrsadel inom kort så ska jagsnart göra mig av med min!
Nu ska jag hoppa i duschen och sen bege mig till jobbet, kommer bli en tuff vecka känner jag!
Ta hand om er så hörs vi någon dag!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Va gärna med i dagens blogg om du vill! =)

2010-08-08 @ 13:07:01
URL: http://ceciliav.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0