För en sanning

Allt bara vände, som en macka när man tappar den, pålägget hamnar alltid mot golvet! Jag ville baraveta hur det låg till, nu är frågan, ska jag lita på ditt ord eller alla andra runt omkring? Jag vet inte, det gör ont iaf :(.
Påtal om ont förresten, det känns otroligt bra att man har så "fina" klasskompisar/kompisar, snackar skit och går bakom ryggen, jag är så jävla glad att det bara är några månader kvar tills det är över, idioter är vad ni är! Vissa mer än andra, någon enstaka inte alls. Jag vill bara ha hem min Joanna! Det har hänt FÖR mkt den senaste tiden, jag orkar snart inte mer! Nu är det bara fyra dagar kvar tills simon kommer hem och fem tills jag åker till Thailand, det ska bli riktigt skönt å slippa allt å alla. Att ta på sig utrustningen och bara bege mig ner under ytan för att sväva i det fria, i tyngdlöshetens värld. Ojojoj, finns bara en sak jag kommer sakna lite här hemma, men det är bara lite, kan vara bra att det går lite drygt en månad.
Nu ska jag fixa till mig, om en timme ska jag sitta i tandläkarstolen, jag får min dom!
Ta hand om er, hejhej

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0