ishallen?

Ja resten av klassen befinner sig nu i ishallen, men eftersom jag vill bli frisk hoppade jag det för att inte utsätta mig för mer kyla. Det är fan helt sjukt, om två dagar åker jag coh lämnar detta kalla jobbiga, fula och egoistiska landet, så jävla skönt :D. Ska bli fint med lite sol och värme, lite bad i havet å så :).
Jag är i stort sätt klar med biologi plugget, lite repetition kvar så jag får bättre än G imorgon, religionen har jag också fixat. Simon kommer hem imorgon. JA förresten, jag har kollat upp lite nu, fast jag sa att jag inte skulle det, jag har tvp misstänkta, nu ska jag bara ta reda på vem av dom det äår. Jag vet att det är en av dom, och tror jag vet ganska starkt vem också, sen ska jag ställa henne på plats. Hon ska ge fan i min pojkvän! Jävla hora, hursäkta mitt ordval, men helt klart det bästa som passade in!! För det är precis vad hon är!

Nu ska jag ta en halstablett, logga ut här ifrån och sätta mig och plugga lite biologi till, sen kommer klassen ich då blir det mat och religion. Efter plugget blir det mot stallet för att fixa allt, Jossan kommer och ska rida Boyen, se om det funkar så att hon kanske kan rida Boyen medans jag är och har det toppen i Thailandet :) höhö.
Ta hand om er, jag lägger troligen upp ett inlägg till lite senare ikväll. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0