nej, inte direkt förvånad

Snacka om jobbiga dagar, jag vill bara attd et ska vara över, att allt bara ska lösa sig och bli bra igen :(. Simon, du är det bästa jag har, jag älskar dig, betyder inte det ngt? Kanske värt att kämpa för? Jag kommer kämpa iaf, även om det skulle ske något oväntat kommer jag kämpa, du är mitt allt :'(! JÄVLA FITT LINN/HANNA/ROBIN!!!!! JÄVLA FITTOR HELA HÖGON!!!! Jävla idiot hammar folk, alla kan bara dra åt fucking helvete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ni han fan förstört ALLT, Tack så JÄVLA mkt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

JOANNA, JAG BEHÖVER DIG! :'( <3 Jag ber dig jätte snällt, kom hem i Mars, jag behöver en kram och lite stöd från någon som verkligen känner mig och vet hur jag fungerar! :(

Gav mig till och med fel nummer, så sjukt fegt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0