Otroligt

Inte hade jag förväntat mig att hitta en ungrare på österäng efter tre år!! Shit det var helt sjukt, en kille som jag har snackat med en del börjar helt plötsligt prata om ungern, så visar det sig att han är ungrare, HUR SJUKR ÄR INTE DET? :O För alla österängare som var på avslutningen i aulan nu i somras, han som sjöng Alexander Rybacks låt, herre jävlar, jag blev lite chockad! Bara så där från ingenstans. Aja, sånt är livet ibland, höhö. Helt klart en höjdpunkt i mitt liv just nu, det finns alltså någon som man har lite gemensamt med iaf..
För övrigt har det inte hänt så mkt, lång dag i skolan, 8.00 till 15.30 dock endas två lektioner! Sen blev det ju stallet som vangt, planerade ridning, men blev lite mys istället, helt okej.
Och ikväll är jag hemma själv med hunden, så ska gå ut en liten runda med henne nu och sen blr det tv all night long. Thihi. Hiltunen ringer nog snart också :)
Studiedag imorgon, FY FAN VAD GOTT!!!!
Hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0