Onsdags stress

Hej allihopa!
Igår var en konstig dag måste jag säga, den avslutades med ledarskaps plugg, paradise hotel och en samtal från min söta. Han trivs inte, samtalet bestod av övertalning att han ska stanna och  tårar i mångder. Ett jobbigt samtal faktiskt, men det löser väl sig i längden? :/ Efteråt hade jag lite svårt att somna, lite så där orolig ni vet?
Och imorse va det ännu svårare att gå upp, Plus att jag tror att min knäskada håller på att komma tillbaka, har haft ont hela dan. Men lite zoon och back on track på det så ska vi nog kunna lösa det hela!
Jag kom preci shem från skola och stall, klockan är tre och jag är färdig, det känns skönt! Nu återstår bara ledarskapsplugg typ hela kvällen tills hjärtat ringer.
Och nu är mamma påväg till macken för att köpa saker till våfflor :D gottgott.
Nu springer jag, hejhej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0