Idag är ett sånt ibland

Ofta man firar en fredagkväll på jobbet när man är 19år och går gymnasiet sista terminen, medans alla andra är ute och festar eftersom det vart löning..? Nej jag är nog faktiskt ganska ensam.. Upp och jobba imorse var inte heller helt kul, och tidsomställningen inatt också, en timmes mindre sömn, och jag har morgonfodring, JIPPI! Jävla skönt att få va ledig på måndag så jag kan sova lite! Ska jag vara riktigt ärlig så trivs jag inte. Jag trivs med mitt liv, men inte med folket. Tror det är dax att gå tillbaka faktiskt, släppa det nya helt enkelt. Jag är ledsen att behöva säga det, men SMNV3 har förändrats och inte är det till det bättre! Stackars jävlar.
Simon ligger fortfarande i fält, lite jobbigt att inte kunna snacka så mkt. Lätt att han ska få en ny mobil av mig sen, som inte dör efter fem minuter!
Nej nu måste jag sova. upp om sex timmar, yeeeah. Godnatt alla värdiga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0